fbpx

Întrebări frecvente – FAQ

Produsele vandute pe site-ul www.lamajole.ro sunt produse second hand. Acestea sunt intr-o stare impecabila, care pot avea usoare urme de purtare. Produsele comercializate sunt igienizate si manipulate conform normelor in vigoare.

Nu. Fiecare articol care il regasiti pe site-ul lamajole.ro este un produs unicat. Din aceasta cauza puteti avea neplacerea ca in momentele ezitante, chiar daca aveti produsul in cosul dvs de cumparaturi, acesta sa fie achizitionat de catre altcineva care si-a finalizat comanda! Nu ezitati, daca gasiti un produs care va place, cumparati-l inainte ca altcineva s-o faca inaintea dumneavoastra!

Toate produsele afisate pe site-ul www.lamajole.ro sunt disponibile pe stoc in momentul afisarii. Acestea  sunt active pe site pana la finalizarea comenzii. In momentul in care produsul nu este disponibil, acesta nu va mai fi afisat pe site, din aceasta cauza nu este posibila o rezervare

Da. Preturile afisate pe site-ul www.lamajole.ro includ toate taxele si reprezinta suma pe care o veti achita pentru produsul comandat. De asemenea LaMajole isi rezerva dreptul de a modifica unele preturi, fara o notificare prealabila.

Datorita faptului ca se comercializeaza produse de la peste 700 de branduri, ele avand fiecare o posibila numerotare proprie sau care difera de la tara la tara, pe site-ul www.lamajole.ro sunt catalogate dupa marimea ochiometrica si masurare in centrimetri, raportata la un system de marimi europene. In afara de acestea, la produsele care au afisat numerotare proprie, aceasta va fi afisata si ea impreuna cu masuratorile in cm al fiecarui articol.
Va incurajam sa consultati tabelul ori de cate ori aveti probleme in identificarea corecta a dimensiunilor unui articol, si sa va masurati articole asemanatoare cu cel care doriti sa il achizitionati , pentru a fi siguri ca este o marime potrivita pentru dumneavoastra.

Pentru mai multe informatii va rugam sa vizitati segmentul de “Cum comand?”

Da, statusul comenzii se poate verifica. LaMajole iti trimite e-mail pentru fiecare etapa prin care trece comanda ta. Daca plata s-a efectuat si este aprobata, primesti un e-mail la adresa indicata. Odata ce coletul paraseste depozitul nostru, vei fi notificat prin e-mail, primid si AWB-ul comenzii tale pentru a-l putea urmari.

Da, comenzile pot fi modificate apeland numarul de telefon +40 726 122 644. O comanda poate fi modificata doar in stadiul in care ea inca nu a fost predata catre serviciul de curierat.

Da, comenzile pot fi anulate trimitand un e-mail la adresa comenzi@lamajole.ro sau apeland numarul de telefon +40 726 122 644. O comanda poate fi anulata doar in stadiul in care ea inca nu a fost predata catre serviciul de curierat.In cazul unei tranzactii prin card bancar, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

Da, se poate face retur, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Pentru mai multe informatii va rugam sa consultati meniul de “Politica de returnare

Momentan nu putem oferi aceasta facilitate.

Produsele cumparate in online se returneaza prin curier la sediul firmei in ambalajul original cu eticheta si codul de bare atasate de produs original.

Trebuie sa aveti in vedere ca din totalul platit de dvs, se va scadea costul transportului care este suportat de catre client.

In cazul comenzilor comandate din cadrul magazinului online, unde s-a optat pentru colectarea locala la unul dintre magazinele fizice, returul produselor se face de asemenea in 14 zile prin intermediul serviciului de curierat.

Produsele cumparate si achitatae in magazine fizice se pot returna/schimba in cadrul magazinului de unde au fost achizitionate in termenii legali.

Pentru livrarea comenzilor, SC LAMAJOLE SRL utilizeaza serviciile firmei de curierat DPD. Pentru teritoriul Romaniei, percepem o taxa de 15 RON. Aceasta suma poate varia daca in cadrul promotiilor noastre oferim livrare gratuita. Timpul de procesare al unei comenzi este de +- 48 de ore.

Articolele comandate în România pot fi livrate numai persoanelor cu vârsta de cel puțin 18 ani care au o adresă în România

Da, acest lucru e posibil o data cu abonarea dumneavoastra la Newsletter-ul LaMajole aici.

Pentru a fi la curent cu toate noutatile privind articolele de imbracaminte disponibile pe site-ul www.lamajole.ro, inscrierea la Newsletter se poate face la Sign-Up si in setarile contului – aici vei avea optiunea de a te dezabona.

Prin e-mail la adresa comenzi@lamajole.ro

Prin telefon, la numarul: +40 726 122 644.

Pe chat-ul Whatsapp disponibil pe site.

Da. Produsele sunt dezinfectate conform regulilor si legilor in vigoare cu substante hipoalergenice, garantand astfel siguranta dumnevoastra.

Online cu cardul

Online cu cardul

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în
condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele
VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod
CVV2/CVC2).

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.

Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează
datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată
către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de
schimb al băncii dumneavoastră.

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele LaMajole

Numerar sau cu cardul la livrare

Se poate opta pentru optiunea de a va plati coletul la preluarea acestuia de la curier pentru comenzi care nu depasesc sum ade 170 ron.

1